Handelsbetingelser
A. Enkelt- og Gruppebilletter, arrangementer, gavekort
B. Køb af varer
For handelsbetingelser årskort, se separat dokument
A. Enkelt- og Gruppebilletter, Arrangementer, Gavekort
1. Billetten/bookingbekræftelsen skal medbringes enten printet på papir eller forevises på smartphone.
2. Billetten giver kun adgang i Nature Park i den specifikke park den er købt til og kun i den periode der angives på kvitteringen. Nature Park forbeholder sig ret til at begrænse adgangen til Nature Park på visse dage eller på visse tidspunkter trods gyldig billet. Sker begrænsningen uden varsel, og er begrænsningen af væsentlig karakter, vil du få et tilgodebevis så du kan komme i Nature Park en anden dag.
3. Billetterne kan ikke refunderes. Ændringer i antal deltagere skal meddeles senest 48 timer inden for at vi gratis kan ændre tiden. Såfremt ændring i antal deltagere i en booking meddeles senest 48 timer inden, kan vi udstede et tilgodebevis.
4. Køber fraskriver sig retten til at få refunderet billetterne indenfor 14 dage efter købet jf. Lov om visse forbrugeraftaler § 17, stk. 2, herunder § 9, stk. 2, nr. 2a.
5. Nature Park kan ikke holdes ansvarlig for misbrug af billetten, hvis for eksempel der er printet flere eksemplarer af samme billet, billetten ikke er udstedt af Nature Park eller billetten er benyttet af en anden person end den tiltænkte.
6. I forbindelse med anvendelse af entrébilletter, der også giver adgang til en anden forlystelse end klatringen, skal alle sikkerhedsbegrænsninger være opfyldt. Der tages forbehold for driftsstop på forlystelserne
7. Reklamationer og spørgsmål: bornholm@naturepark.dk eller Nature Park ApS, Brommevej 10, 3760 Gudhjem
EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Klage kan indgives her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/ Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse bornholm@naturepark.dk
B. Køb af varer
Varer købt via Til-Tops’ webshop eller i en af vores parker, (ikke billetter), kan
returneres indenfor 8 dage efter købet mod forevisning af gyldig kvittering og forudsat at varen er ubrugt og i ubrudt emballage. Varer kan ligeledes byttes mod forevisning af gyldig kvittering forudsat varen er ubrugt og i ubrudt emballage.
Fejl og mangler på varen
Købeloven giver dig som forbruger to års reklamationsret. Loven giver dig mulighed for at vælge mellem fire forskellige løsningsmuligheder, hvis den vare du har købt har fejl som sælgeren er ansvarlig for eller i øvrigt ikke er som aftalt. Se købeloven.
C. FORTROLIGHEDSPOLITIK
Forretningen forstår og respekterer vigtigheden af privatliv på internettet. Forretningen vil ikke afsløre information om kunder/brugere til tredje part, med mindre det er nødvendigt for at implementere en transaktion. Forretningen vil ikke sælge dit navn, adresse, e-mail adresse, kreditkort eller personlige data til nogen tredjepart uden din forudgående tilladelse.